top of page

El Montseny... un Nord!


I el Montseny...?

de moment, ja m'ha ensenyat com l'aigua dels seus rius és ben clara i transparent! M'ha xiuxiuejat a l'orella: "Anna, la claretat i la transparència no es perden encara que les aigües arrosseguin branques, molses, pedres...".

No cal que em digui que és d'arrels ben solides, vagis on vagis hi ha el Montseny de capçalera. Serà un Nord? Si és així, l'aprofitaré.

Un Nord que em recorda que ho és sense esforç. Es la seva essència.

Afortunats els habitants d'aquesta terra.

Un Nord honest i humil, feliç de trobar-se envoltat de preciosos camps i cels inmillorables.

I la seva tardor... un espectacle ! Cap fulla és igual en color!

Alfombres de fulles per estirar-se a descansar. Són tovetes ;)

Montseny, ets un nord clar, transparent, ferm, agraït, amorós i tovet?

I quina sort la meva, de tenir-te tant aprop!


bottom of page